خرید لایسنس سیسکو ISE
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

برای استقرار سیسکو Cisco ISE خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟ در این بخش به مشتریان جدید کمک می‌کنیم تا اجزای اولیه برای استقرار را بشناسند. اگر دوست دارید تا اطلاعاتی در خصوص لایسنس‌های سیسکو ISE یا (Cisco ISE licenses) و ابزارها و خدمات ارائه‌شده توسط آن به دست آورید، درست آمده‌اید. لایسنس‌های سیسکو ISE شناخت مدل های  لایسنس سیسکو Cisco ISE مروری بر مدل Subscription لایسنس‌های Cisco ISE با عضویت (Subscription basis) اعطا می‌شوند. مدت عضویت در حالت استاندارد برابر با 1، 3 یا 5 سال است. پس از آن‌که این دوره به پایان برسد، عضویت شما به مدت یک سال دیگر تمدید می‌شود، مگر آن‌که خودتان عضویت را لغو کنید. در طول مدت عضویت هم می‌توانید مدت زمان عضویت خود را تغییر دهید. هم می‌توانید محصولات و هم تعدادی که سفارش داده‌اید را عوض کنید. برای اضافه‌کردن تعداد در مدت زمان عضویت خود، فرم سفارش «تغییر در عضویت (change-subscription)» را پر کنید. آن تعدادی که با سفارش «تغییر در عضویت» اضافه کرده‌اید، همزمان با پایان‌یافتن عضویت شما به پایان خواهند رسید. در زمان تمدید عضویت می‌توانید تعداد مورد نظر خود را کم کنید، اما در زمان عضویت جاری نمی‌توانید درخواست بدهید که تعداد شما کم شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تراکنش تغییر در عضویت بر روی این Job Aid کلیک کنید.

 خرید لایسنس سیسکو ISE : با استفاده از لایسنس سیسکو ISE می‌توانید فیچرها و دسترسی به نرم‌افزارهای خود را مدیریت کنید. مثلاً می‌توانید تعداد نقاط انتهایی (Endpoints) که از منابع شبکه سیسکو ISE استفاده می‌کنند را مدیریت کنید. لایسنس‌های سیسکو Cisco ISE بر اساس پکیج‌های مبتنی بر فیچر (feature-based packages)  ارائه می‌شوند. در هر یک از لایسنس‌های پایه (Essentials)، مزیتی (Advantage) یا ویژه (Premier) ، فیچرهای مختلفی ارائه می‌شوند. به این نوع ساختار لایسنس‌دهی، مدل جانمایی عروسک در آشیانه (Nested-doll model) گفته می‌شود. منظور این است که لایسنس‌هایی که در رده‌های بالاتر قرار دارند، همه فیچرهای سطح پایین را هم ارائه می‌دهند. مثلاً لایسنس ویژه Cisco ISE دارای تمامی فیچرهایی است که در لایسنس‌های مزیتی و پایه Cisco ISE وجود دارند. به همین ترتیب، لایسنس مزیتی ISE دارای تمامی فیچرهای است که در لایسنس پایه ISE ارائه می‌شوند. مدت زمان عضویت در هر یک از این رده‌ها برابر با 1، 3 و 5 سال است.

به طور مثال تعداد کاربران CME روتر و یا تعداد VPN هایی که می توان به آن زد، جزو لایسنس های counted می باشند. لایسنس HSEC-k9 در صورتی که لایسنس Security برای روتر های 2921, 2951, 3925, 3945, 3925E و 3945E تهیه کرده اید، این روترها حداکثر قادر به برقراری 225 تونل IPSec می‎باشند. همچنین حداکثر، 85Mbps پهنای باند رمزنگاری شده میتواند از این Tunnel ها عبور کند. ترافیک رمزنگاری شده دو طرفه (bidirectional) حداکثر 170Mbps می‎تواند باشد. برای برداشتن این محدودیت ها، شما نیاز به تهیه لایسنس HSEC-k9 دارید تا بتوانید تعداد IPSec Tunnel ها و حجم پهنای باند ترافیک رمزنگاری شده را افزایش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: